Fællesarrangement – højskoledag om Lidenskab

Lidenskabens kraft

Kirker i Hillerød Provsti byder i år velkommen til en højskoledag i vores nabokirke Engholmkirken, hvor fokus er lagt på to stærke personligheder og deres virke i kunstens og naturvidenskabens verden, teaterchef Kasper Holten og astrofysiker Jens Olaf Pepke.

Lørdag 27. januar kl. 9.30-16.15
Engholmkirken, Allerød

Hvad er drivkraften bag deres utrættelige arbejde med at skabe det ypperligste kunstneriske udtryk og finde frem til nye forskningsresultater i bestræbelsen på at forstå livet og universet?

Vi har bedt de to anerkendte personligheder fortælle om deres lidenskab. Hvad arbejder de med og hvordan? Hvad tror de på? Har de et mål? Hvad er omkostningerne ved at være så dedikeret til sit virke?

Højskoledagen rundes af med en minikoncert med Frederiksborg Drengekor under ledelse af Karen-Maria Baun Hørlück, hvor der også bliver plads til fællessang.

Læs det fulde program her.

Sted:
Engholmkirken
Engholm Kirkevej 10
3450 Allerød

Tid:
Lørdag 27. januar kl. 9.30 – 16.15

Deltagergebyr:
Kr. 225,- inkl. frokost

Find info om tilmelding på Præstevang Kirkes hjemmeside eller gå direkte til online billetsystemet Place2book – klik her.

Arrangør:
Kirker i Hillerød Provsti