Koncert – Sigurd fortæller Bibelhistorier

Oplev den folkekære Sigurd Barrett sammen med spire- og børnekorene fra Blovstrød og Lillerød Kirke i en levende koncert for hele familien.

Tirsdag 7. maj kl. 16
Engholmkirken, Engholm Kirkevej 1, 3450 Allerød

Sigurd Barretts berømte bibelkoncert, hvor han fortæller og synger for på sine egne bibelhistorier, har siden 2010 turneret i flere end 500 kirker.

Nu kommer Sigurd til Allerød med sangene og fortællingerne fra hans meget populære børnebibel, “Sigurd fortæller Bibelhistorier”. Ved sin side har han også guitaristen Eskild Dohn, som medvirker på flygelhorn, trompet, m.m.

Ikke mindst vil de mange sangglade børn i spire- og børnekorene fra Blovstrød og Lillerød Kirke sørge for at synge med af fuld hals, så koncerten bliver en endnu større fest.

Der er gratis adgang, og alle er velkomne – man skal dog rekvirere sine gratis billetter hos Billetto.dk via linket herunder (max. 4 pr. ordre):

billetto.dk/e/sigurd-fortaeller-bibelhistorier

Koncerten er arrangeret i fællesskab af kirkerne i Allerød Kommune og er støttet af midler fra Hillerød Provsti.