Vækstdag i sansehaven

Søndag 4. juni kl. 11.30 – lige efter gudstjenesten

Når vi sammen har været til gudstjeneste i kirken, går vi sammen ud i Sansehaven på kirkegården. Her vil der dækket op til en let frokost med drikkevarer og efterfølgende kirkekaffe.

Da vi er midt i sommerens grønne væksttid, vil der være opstillet planteboder med planter til fri afbenyttelse. De forskellige planter har vores dygtige og kreative ildsjæle på kirkegården drevet frem. Man kan enten bytte planter eller bare tage planter med hjem til haven eller altanen uden betaling.

Vi får også lidt at vide om alle krydderurterne i Sansehaven – og om kirkebierne, som arbejder flittigt med honningen i bistaderne på kirkegården.

Skulle vejret drille, spiser vi indenfor. Og så hjælper vi hinanden med at rydde op bagefter.

Vi glæder os til at se dig!