Sommerkoncerter på Lillerød Kirkes amfiscene

Det er igen blevet den tid på sommeren, hvor vi endelig kan invitere til vores faste tradition: Sommerkoncerterne i det fri på kirkens amfiscene. Som altid byder vi på et varieret program for enhver smag fordelt på tre koncerter – adgangen er ganske gratis.

Hvis vejret driller for alvor, rykker vi indenfor enten i kirken eller i sognegården.

Vel mødt!

Søndag 13. august kl. 16:
Sprudlende latinamerikansk kormusik og nordiske klange med Vokalgruppen Kolorit.

Søndag 20. august kl. 16:
Klassisk, melodisk og swingende kammermusik med fløjtenisten Tine Karlshøj-Andersen samt Kyung-Hee Kim (klaver), Morten Mandel (kontrabas) og Rasmus Lund (trommer).

Søndag 27. august kl. 16:
Veloplagte opera & operettehits med Ditte Højgaard Andersen (sopran) og Kristian Krebs (baryton), akkompagneret af Kyung-Hee Kim (klaver).